Promocje
Zestaw kreatywny Carioca Elephant 3D - słoń - WYPRZEDAŻ
Zestaw kreatywny Carioca Elephant 3D - słoń - WYPRZEDAŻ

24,00 zł

Cena regularna: 47,62 zł

Najniższa cena: 47,62 zł
szt.
Ciastopianka z lornetką AMOS iCanB - 4 kolory - WYPRZEDAŻ
Ciastopianka z lornetką AMOS iCanB - 4 kolory - WYPRZEDAŻ

21,00 zł

Cena regularna: 34,00 zł

Najniższa cena: 34,00 zł
szt.
Mozaika do malowania Toys Inn - Motyl - WYPRZEDAŻ
Mozaika do malowania Toys Inn - Motyl - WYPRZEDAŻ

21,00 zł

Cena regularna: 36,60 zł

Najniższa cena: 36,60 zł
szt.
Zestaw kreatywny Carioca Jet Junior 3D - samolot - WYPRZEDAŻ
Zestaw kreatywny Carioca Jet Junior 3D - samolot - WYPRZEDAŻ

25,00 zł

Cena regularna: 40,42 zł

Najniższa cena: 40,42 zł
szt.
Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Adres zwrotów i reklamacji:

AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy Sp. j.
ul. Legionów 17
34-100 Wadowice

 

Reklamacje

AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy Sp. J. nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a AKSA wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 602 706 046 lub 33 873 17 37 bądź mailowo: sklep@aksa-wadowice.pl.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W wypadku gdy towar ma wadę, konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim.

W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą oraz przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

Klient będący przedsiębiorcą oraz przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

Konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.

 

Procedura reklamacyjna:

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Pobierz „formularz reklamacji” w formacie PDF.
  2. Wydrukuj, wypełnij DRUKOWANYMI LITERAMI i podpisz formularz reklamacyjny. Reklamacja bez załączonego „formularza reklamacji” nie może zostać rozpatrzona.
  3. Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.
  4. Wyślij formularz na adres sklep@aksa-wadowice.pl.
  5. Przyjęcie reklamacji zostanie potwierdzone osobną wiadomością e-mail.
  6. Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:

  • dokona naprawy towaru, albo
  • obniży cenę reklamowanego towaru, albo
  • zwróci cenę towaru.

Poinformujemy Cię jeśli nastąpi konieczność odesłania reklamowanego produktu. Pamiętaj aby do reklamowanego Towaru dołączyć wypełniony "formularz reklamacji" oraz dokument potwierdzający zakup Towaru - najlepiej ksero lub oryginał paragonu / faktury.

Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:

  • posiada wady fabryczne,
  • został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
  • jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.

Ważne:

  1. Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
  2. Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
  3. Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie Kontakt lub telefonicznie: 602 706 04633 873 17 37. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwroty (Odstąpienie od umowy)

Jeżeli jesteś konsumentem lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą (Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta) masz pełne prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów w których Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Warunki przyjęcia zwrotu:

  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru.
  • Powinien być kompletny.
  • Powinien być opakowany w sposób zapobiegający jego uszkodzeniu w transporcie przesyłki (rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu).
  • W przypadku zakupu na jednoosobową działalność gospodarczą nie może to być produkt związany z działalnością zawodową.

 

Procedura zwrotu:

  • Wyślij do nas podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: sklep@aksa-wadowice.pl.
  • Możesz w tym celu pobrać przygotowany przez nas formularz "odstąpienie od umowy" w formacie pdf.
  • Zapakuj bezpiecznie towar z dołączonym oryginałem bądź kopią dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) lub w inny sposób udokumentuj zakup towaru.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
  • Wyślij zwracany produkt na adres firmy: AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy Sp. j., ul. Legionów 17, 34-100 Wadowice.

Ważne:

  • Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracany Towar proszę odesłać lub przekazać nam na adres: AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy Sp. j., ul. Legionów 17, 34-100 Wadowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostaliśmy informację o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie wg aktualnego cennika wybranej firmy kurierskiej.

Klient jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W tej sytuacji, jeżeli Klient będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl